En

زمینه های فعالیت

بهره برداری ، نگهداری و تعمیرات

شرکت فنی‌مهندسی پتروشیمی فارس (FPC) به عنوان یکی از پیشتازان ارائه خدمات بهره برداری، نگهداری و تعمیرات در سطح کشور‌، فعالیت خود را از سال 1372 دراین زمینه آغاز نمود، این شرکت با پشتوانه سرمایه ای نیروی انسانی، تجهیزات و ماشین آلات و همچنین سوابق عملکرد خود خدمات گسترده در زمینه بهره برداری و راهبری به منظور صیانت از دارایی های فیزیکی به کارفرمایان محترم ارائه می نماید. خدمات فنی در زمینه بهره برداری، نگهداری و تعمیرات شامل موارد ذیل می باشد:

 

طرح ها و پروژه های صنعت احداث

شرکت فنی‌مهندسی پتروشیمی فارس با دارا بودن رتبه یک صلاحیت پیمانکاری در زمینه نفت و گاز و تاسیسات و تجهیزات ، خدمات گسترده در زمینه اجرای طرح ها و پروژه های صنعت احداث ارائه می دهد. در این خصوص شرکت FPC با انجام طرح های ملی و پروژه های الویت دار (PC,EPC) درحوزه انرژی خاصه صنایع نفت و گاز، با توجه به ماهیت پروژه امور طراحی و مهندسی، تامین تجهیزات، ساخت و نصب، مدیریت پروژه و پیش راه اندازی و راه اندازی را برعهده دارد.

 

صنایع بالا دستی نفت

شرکت فنی‌مهندسی پتروشیمی فارسی در راستای تکمیل زنجیره ارزش آفرینی خود اقدام به راه اندازی فعالیت صنایع بالادستی خود را از سال 99 آغاز که رئوس فعالیت به شرح ذیل است:

بازرگانی

شرکت FPC علاوه بر تامین تجهیزات مورد نیاز درپروژه های خود، با توسعه توان بالقوه دفاتر خارج از کشور، امکانات مورد نیاز جهت انجام امور بازرگانی در حوزه های مختلف را فراهم نموده است. رئوس زمینه مختلف به شرح ذیل است :

 

سرمایه گذاری

شرکت FPC در راستای اهداف ترسیم شده شرکت با بهره مندی از شرکای تجاری خارجی و مشاوران خبره در‌‌زمینه تامین مالی پروژه ها، امکان ارائه بسته های پیشنهادی سرمایه گذاری و ارائه راهکارهای تامین مالی پروژه ها در حوزه انرژی را دارد.